مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-05اقتصادي

تشکیل گشت سیار کرونا در سطح شهر اسدآباد و آجین


فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرایی شدن محدودیت های اعلام شده ستاد ملی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با خاطیانی که محدودیت های اعمال شده اجرایی را رعایت نکنند، - ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرایی شدن محدودیت های اعلام شده ستاد ملی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با خاطیانی که محدودیت های اعمال شده اجرایی را رعایت نکنند، به شدت برخورد می شود.

مجید درویشی یکشنبه 15 تیرماه در ستاد پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، با ابرازنگرانی و تأسف در رابطه با تغییر وضعیت شهرستان از سفید به زرد به علت سهل انگاری برخی از افراد در بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی اظهار کرد: از امروز در شهرستان هیچ اداره ای حق ارائه خدمات به مراجعان بدون ماسک را ندارد، در غیر این صورت با مدیران ادارات برخورد می شود.

وی با بیان اینکه کسانی که مبتلا به کرونا شده و بیماری خود را پنهان می کند به خانواده و جامعه آسیب زده و جفا می کند، تصریح کرد: مردم در صورت داشتن هر گونه علائم مربوط به کرونا حتماً به درمانگاه و مراکز غربالگری علوم پزشکی مراجعه کنند.

درویشی با اشاره به ممنوع بودن برگزاری هر گونه مراسمات جشن و عروسی و ختم و تجمعات گروهی و شلوغ در شرایط فعلی شهرستان یادآور شد: برابر مصوبه ستاد کروناویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت سیار کرونا در سطح شهر اسدآباد و آجین

تشکیل گشت سیار کرونا در سطح شهر اسدآباد و آجین